utorok 22. novembra 2016

Starostlivosť o vlasy s Milvou


Krásny deň prajem všetkým. Určite už každý počul o produktoch na vlasy značky Milva. Pred viac ako mesiacom mi prišiel balík, v ktorom sa nachádzal šampón s extraktom chinínu a avokáda, chinínová voda so ženšenom a chinínová maska na vlasy Forte. Tieto produkty mi prišli práve vhod, pretože neviem či je to zmenou počasia, že sme sa z tepla dostali do zimy a vlasy celkom dosť padajú. Bola som zvedavá na účinky Milvy a tak som celý mesiac používala iba tieto produkty, aby som videla, či bude viditeľný nejaký rozdiel. Ale, keďže chinínová maska forte by sa mala používať len raz za týždeň, tak som ju musela niečím nahradiť, lebo po umytí len šampónom by boli vlasy suché. Takže som použila buď balzam alebo kúru na vlasy od inej značky.


"Šampón Milva s extraktom chinínu a avokáda je efektívny produkt, založený na účinku troch aktívnych zložiek. Naturálny chínin urýchluje mikrocirkuláciu vo vlasovej pokožke, upevňuje vlasový folikul a stimiluje rast zdravých a silných vlasov. Priaznivo ovplyvňuje aj nežiadúce, nadmerné vypadávanie vlasov. Avokádové maslo hydratuje suché vlasy a pridáva im žiadúcu hebkosť, jemnosť a lesk. Extrakt bambusu preniká do štruktúry vlasu, vyživuje ho, obnovuje jeho štruktúru a zvyšuje jeho silu a elasticitu. Pri pravidelnom používaní sa navráti vlasom ich sila, pevnosť a lesk."


So šampónom som celkom spokojná. Aj keď zdá sa mi moc riedky, preto mám niekedy pocit, že keď si ho nalejem do dlane, tak mi z neho nejaké množstvo odkvapne do vane, čo je škoda. Vlasy si umyjem vždy dvakrát za sebou, prvý raz šampón až tak nepení,  no pri druhom umývaní vytvorí väčšiu penu. Raz som niekde počula alebo čítala, že šampón väčšinou pení druhý raz viac, pretože sú vlasy čistejšie, ale neviem či je to naozaj pravda. Šampón má takú zelenomodrú farbu, príjemnú, jemnú vôňu. Jeho obsah je síce len 200 ml, ale používam ho už mesiac a pri umývaní vlasov cca každý druhý, niekedy len tretí deň (podľa toho ako sa mi chce a či niekam idem) ho vo flaštičke ešte stále trochu mám. No ale samozrejme, ak si vlasy umývate každý deň, tak vydrží určite menej. 


"Maska na vlasy Chinín Forte je určená na regeneráciu problémových vlasov - vypadávanie vlasov, strata prirodzenej vlhkosti vlasov, lámavosť, lupiny. Prenikajúc do pokožky hlavy a do hĺbky poškodeného vlasu, efektívne hydratuje, vyživuje a reguluje produkciu mazu pri korienkoch. Chráni vlasy pred chemickým poškodením. Dodáva elastickosť, lesk, objem a robí vlasy ľahko rozčesateľnými."

Táto maska pekne vlasy vyživí a dodá im potrebnú hydratáciu po použití šampónu. Ešte by som chcela spomenúť jednu vec. Po umytí šampónom vyzerajú vlasy dosť suché, ale to preto, lebo šampóny neobsahujú silikóny, ktoré ich vyhladzujú a robia ich viditeľne akože "zdravšími". Pričom ale vo vnútri vlasu dochádza k úplnemu opaku a robí to skôr škodu. Takže určite som rada, že tieto šampóny neobsahujú silikóny. Umývaním vlasov takýmto šampónom vymývate v podstate ten bordel z vlasov a preto vyzerajú byť suché a zničené. Preto je vhodné použiť po umytí masku, ktorá im dodá všetko, čo potrebujú, aby vyzerali pekne a zdravo. Maska je tiež takej redšej konzistencie a preto jej vždy musím použiť viac. Má tak isto jemnejšiu vôňu, ale čo ma prekvapilo bolo, že ju treba aplikovať už od korienkov vlasov až po konce. Pri iných maskách si väčšinou aplikujem od polovice až ku koncom, aby som na druhý deň nemala vlasy hneď mastné. Je pravda, že aj po použití tejto masky sú vlasy potom skôr mastnejšie, ale dva dni vydržia v pohode. Ak si vlasy  umývate cca každý druhý deň ako ja, tak by s tým nemal byť problém. 


"Unikátna kombinácia chinínu a ženšenu je mimoriadne vhodná v prípade výrazného vypadávania vlasov najmä ak ide o "hektické obdobie" pre nich. Rýchlo zredukuje sezónne alebo stresovo podložené vypadávanie vlasov. Takisto je dobrým pomocníkom v boji proti dlhodobejšej strate vlasov. Podporí opätvný rast silných, pevných a odolných vlasov. Výrazne a trvale ozdravuje vlasovú štruktúru. Bojuje proti štiepeniu končekov a lámaniu vlasov."

No, tak ako som sa snažila používať čo najpravidelnejšie šampón a masku, tak mi to u tejto vodičky až tak nešlo. Ja nie som zvyknutá na to, aby som si niečo striekala do vlasov a podobne, preto som vždy na vodičku zabudla. Ale, keď mi to prišlo na um a bola som doma, tak som si ju nastriekala do vlasov na pokožku najmä v oblasti čela. Aplikácia je veľmi jednoduchá, vodička vlasy vôbec nemastí, takže ju môžete použiť kedykoľvek, akurát máte potom samozrejme trochu vlhké vlasy pri pokožke hlavy. 


Celkovo som si tieto produkty obľúbila, no u vypadávania vlasov som veľkú zmenu nezaznamenala. Skôr by som povedala, že mi vlasy rýchlejšie narástli. Totiž akurát v ten deň, keď mi prišli tieto produkty som sa bola ostrihať u kaderníčky a mám pocit, že za mesiac, čo som tieto produkty používala, tak sa mi ich dĺžka vrátila, mám pocit, že aj viac.  S tým vypadávaním je to vždy zložitejšie, osobne si myslím, že na to, aby to viac účinkovalo potrebujem používať produkty aspoň tri mesiace, takže určite v používaní pokračujem  a mám v pláne vyskúšať aj ďalšie šampóny, napríklad ma najviac láka šípkový a Hair repair šampón.

4 komentáre:

  1. mě teď také vlasy hodně padají a na Milvu nedám dopustit, je super a asi jako jediná mi pomáhá :-)
    All my cosmetics

    OdpovedaťOdstrániť
  2. S Milvou som mala skúsenosť, skvelá značka :) Vlasy mi po nej rástli strašne rýchlo :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Musím sa priznať, že som o tejto značke ešte nepočula, ale keď na ňu natrafím, tak ju vyskúšam.

    Bourjois GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jé, konečně nějaké tipy :) hezký článek :)

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.