utorok 27. decembra 2016

Spotrebované október - december 2016 #1

Tak po recepte tu máme ďalší nový formát článku a to spotrebované produkty. Rozhodla som sa pre tento článok, pretože som mala doma strašne veľa pootváraných prudktov  a tak som si povedala, že nezačnem používať žiadne ďalšie nové, kým nespotrebujem tieto staré. Hlavne som mala veľa sprcháčov, ktoré stáli len tak v skrinke v kúpeľni, v niektorých už bolo naozaj len na pár použití a keďže sa mi nazbieralo celkom dosť produktov, tak som sa rozhodla ich takto narýchlo zrecenzovať v krátkych mini recenziách v jednom článku. Tiež si pri každom produkte môžete prečítať, či by som si daný produkt kúpila znova alebo už nie. 

MIXA Dvojfázový odličovač očí - za mňa veľmi vydarený odličovač, odstráni jednoducho aj vodeodolný makeup, riasenku, linky, proste všetko rýchlo, jednoducho a poriadne. Ja už mám druhé balenie a myslím, že mu ešte dlho ostanem verná a doteraz nechápem, ako som mohla bez neho žiť.  Oči neštípe, nedráždi, nemám mu čo vytknúť. Určite kúpim znova a znova. Tento konkrétne môžete objednať aj na notino.sk 


DOVE krémový antiperpisant - s vôňou granatového jablka a citrónovej verbeny. Čo sa týka jeho sľubovaného účinku, že redukuje potenie, ten naozaj spĺňa perfektne. Sľubuje síce 48 hodinovú ochranu, ale keďže ja sa umývam každý deň, tak to posúdiť neviem, ale za celý deň, čo ho mám, tak sa drží skvele. Páči sa mi aj jeho vôňa, ale po dlhšom používaní sa mi prestala páčiť. Ani nie tá samotná vôňa, keď som ho otvorila a privoňala, ale už poobede alebo večer po použití som si sama sebe trošku smrdela. :-D Neviem, či to chápete, ale snáď viete, čo tým myslím. Preto už radšej budem voliť antiperpirant od Rexony. 


BATISTE suchý šampón s kvetinovou  sexy vôňou - tiež nechápem, ako som vedela žiť bez suchého šampónu. On je proste to svetielko na konci tunela, ktoré Vás zachráni v tom najhoršom, keď nemáte čas si umyť vlasy, ale viditeľne by to potrebovali. :-D Skvelý suchý šampón, splňuje svoju úlohu tak ako má, akurát sa mi občas stane, že mi vlasy vyzerajú trochu ako šedivé. :-D Snažím sa ho ale aplikovať málokedy, pretože to vlasom nerobí najlepšie a vraj suché šampóny upchávajú póry, čo má potom za následok vypadávanie vlasov, ale snažím sa ho aplikovať vždy vtedy, keď viem, že si tie vlasy budem musieť aj tak večer umyť. Tiež mám doma už ďalšie balenie, a určite kúpim zas. 


Keďže tých spotrebovancov mám naozaj dosť, tak som sa rozhodla, že článok rozdelím na dve časti. Zajtra sa teda môžete tešiť na pokračovanie. :-) 

4 komentáre:

  1. Mne sa to s antiperspirantmi tiež stáva, že po nejakom čase používania mám pocit, že k večeru už smrdím. Často ma potom omrzia.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Dvojfázový odličovač od Mixy určite skúsim :) Batiste je i moja láska, a čo sa týka tých antiperspirantov, tak u mňa sa najlepšie osvedčila Rexona Maximum Protection :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ten dvojfázový odličovač vyzerá naozaj super :)

    Ak chceš tak sa zapoj do giveaway, ktorá práve prebieha na mojom blogu ardnaxelaslife.blogspot.sk :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ten blush suchý šampón som mala ale mne nejako nevyhovoval :D Inak mám Batiste nesmierne rada :D

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.