piatok 24. februára 2017

WELEDA tónujúce balzamy na pery


Možno ste už postrehli novinky od Weledy, ktorými sú tónujúce balzamy na pery v troch odtieňoch a to v nude, berry red a rose. 

Nude je nenápadná s nádychom farby hodvábu. Berry red výraznejšia s nádychom černicovej červene a rose jemná s nádychom ružovej farby. 


Všetky tri balzamy dodajú vašim perám jemný lesk a zaručia im ochranu, starostlivosť. Vďaka obsahu jojobového a bambuckého masla vyživia citlivú pokožku pier. Obsahujú aj ricínový olej, olivový olej a vosk zo semien slnečnice. týmto zaručia vašim perám hydratáciu. A k tomu všetkému sú vhodné aj pre vegánov. 


Tieto novinky sa Welede podarili a zapáčili sa mi na prvý pohľad, veď aj samotný dizajn je krásny jednoduchý. Ak sa páčili aj Vám, tak si o ne môžete zasúťažiť na stránke https://mojakrasa.weleda.sk/




7 komentárov:

  1. Ja som na balzamy maniak a od weledy som teda ešte nemala maju krasne odtiene:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uz druhy clanok o tychto balzamoch citama asi budu vazne dobre a ta farba je skvela :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. vyzerajú super :) mám veľmi rada produkty od Weleda
    theVandasdiary

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Skoda, ze si nepridala fotografie ako vyzeraju na perach. To ze su super sa dalo cakat. Ved je to Weleda. Len skor ako si ich kupim by som chcela mat predstavu ako v realite vyzeraju.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano chcela som pridať aj takéto fotky, ale veľmi sa mi nepodarili, tak som ich sem radšej nedala. :-D

      Odstrániť
  5. Tieto novinky ma fakt potešili, majú veľmi milý obal a mám radosť aj z toho, že sú vegánske :) Určite si objednám berry red :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aj mne sa veľmi páčia obaly :-) a berry red je podľa mňa najkrajší z týchto odtieňov. :-)

      Odstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.