piatok 27. januára 2017

Recenzia | Dulcia pleťový krém a Soaphoria naparovacia tableta


Ahoj pri ďalšom článku. Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na dva skvelé produkty, ktoré určite odporúčam aspoň vyskúšať. Ide o pleťový krém s ovocím a Q10 od značky Dulcia natural a naparovacie tablety Herbatab značky Soaphoria. Na začiatok chcem ešte poďakovať e-shopu blueberryhill.cz, že som mala možnosť od nich tieto produkty vyskúšať a verím, že to neboli posledné produkty, pretože.... 


...už dlhšie som hľadala nejaký prírodný pleťový krém, ktorý by moju pleť hydratoval a rýchlo sa vstrebával. Toto sú pre mňa proste tie najdôležitejšie dve podmienky, ktoré krém musí spĺňať, aby mi vyhovoval. Pleťový krém s ovocím a Q 10 od Dulcie tieto dva body spĺňa perfektne a veľmi som si ho obľúbila. Používam ho každý deň, už takmer mesiac a som s ním veľmi spokojná. Som skôr ale typ človeka, ktorý keď si na pleť nanesie nejaký krém, tak neznenie pocit mastnej pokožky a lepivosti. U tohto krému nič také nehrozí, takže som šťastná, prešťastná, že som mala možnosť takýto krém objaviť a vyskúšať a používať. Jeho cena je možno pre niekoho trochu vyššia, aspoň pre mňa, pretože nie som typ, ktorý by na krémiky obetoval toľko peňazí, ale teraz viem, že sa do neho oplatí investovať. Je vhodný na mastnejšiu, zmiešanú, aj problematickú pleť, čo je pre mňa vyhovujúce. Čistí, hydratuje a pleť obohacuje o rôzne vitamíny a antioxidanty. Pri slove čistí, som sa trochu zarazila. Ako môže krém čistiť pleť? No predstavte si, že môže. Možno, že ste niekto čítali moju recenziu na peeling, ktorý používam. Písala som o ňom, že ho používam takmer každý týždeň, dva, keď pociťujem v okolí nosa takú drsnejšiu pokožku. Odkedy som vyskúšala tento krém, tak som peeling použila raz, možno dvakrát. Ani som si to neuvedomovala, len pred pár dňami mi tak prišlo na um, že tak dávno som si nerobila peeling a že vlastne ani nie je treba. Pleť mám aj bez neho hladkú, najmä v okolí nosa a aj napriek tomu, že som ho nepoužívala, tak nemám zanesené póry ani žiadny iný problém. Sama tomu nechápem, ale jediný, kto za to môže, je tento krém. Keďže ostatné produkty ako odličovacie produkty, a podobné srandy som nemenila. 


Tento krém nanášam po vyčistení pleti ráno aj večer. Teda aspoň sa snažím to takto robiť každý deň. :-D Večer si pleť odlíčim, vyčistím, nanesiem krém a idem si pokojne ľahnúť spať, nič sa mi nelepí, nič sa mi neutiera do vankúša, pretože sa krém pekne vsiakne do pleti. Ráno toto opakujem, nanesiem krém a hneď sa môžem maľovať, pretože sa hneď vstrebe. Je to také skvelé, že nemusím čakať. Proste to neznášam na niektorých krémoch. Ja makeup nepoužívam, akurát si zvyknem naniesť korektor pod oči a začervenané miesta okolo nosa, zvýrazním obočie, hodím špirálu a úplne mi to stačí. Pleť po použití krému nemám vôbec mastnú, takže nezvyknem skoro vôbec používať ani púder. Ale keď som aj skúšala použiť ho pod makeup, tak to nerobilo žiadnu šarapatu a makeup pekne držal.


A to nevravím o krásnom obale, v ktorom mi krém prišiel. Veľmi sa mi páčia nové vzhľady produktov, oceňujem tiež, že krémik dostanem von cez pumpičku, takže je to aj hygienické a praktické. Jediné, čo ma na krémiku prekvapilo bola jeho farba. Pretože je taká dosť svetlá hnedá, ako káva by som povedala. Ale po nanesení na pleť to vôbec nie je vidieť. 


Obsahuje ružovú vodu, ktorá pleť hydratuje, koenzým Q10 je účinný proti starnutiu pokožky a urýchľuje regeneráciu kože. Marocký íl  má silné čistiace účinky, predchádza tvorbe akné, má antiseptické, antibakteriálne účinky. Obsahuje tiež jahodový a malinový prášok, ktoré sú bohaté na vitamíny A, C, draslík, železo, fosfor a vápnik. Med je prírodný zvláčňovač, ktorý priťahuje a drží vlhkosť pokožky. Olivový skvalán a vitamín E pokožku zosilňujú, regenerujú. Jedlá sóda Vás zbaví odumretých buniek, reguluje pH rovnováhu a taktiež čistí zanesené póry, odstraňuje prebytočný maz, odstraňuje hlboko usadené nečistoty.


Naparovacia tableta Herbatab mi moc pomohla pri mojej chorobe. Vtedy nastal ideálny čas na jej vyskúšanie. Keďže v jednom balení sú dve tablety,  tak mi vystačili na dva použitia. Na Vianoce som nepekne ochorela a prešlo mi to do fázy, kedy som nemohla normálne nosom dýchať.A keďže som už čosi o naparovaní počula, ale nikdy som to nevyskúšala, tak som sa rozhodla spojiť dokopy dve veci. Vyskúšanie tejto tablety a naparovanie. :-D Tak som vytiahla hrniec, dala zovrieť vodu do kanvice, naliala do hrnca, šupla tam tabletu a tá sa krásne začala rozpúšťať. Chvíľu som počkala, vzala uterák a šup pod neho. Ale dávajte pozor, nerobte to hneď, keď šupnete tabletu do hrnca, lebo vás ovalí horúco a ťažko sa vám aj dýchať bude. Alebo teda udrie vám to riadne do nosa, pretože tableta má dosť výraznú vôňu, ale mentolovú, ktorá mi fakt pomohla. Dokonca mi pripomínala vôňou, keď sme boli vo wellnesse v bylinkovej saune. :-) 

Najprv som tomu neverila, veď predsa je určená pre krásu :-D ale ono to fakt pomohlo a po polhodinke som sa aspoň ako tak vedela nadýchnuť. :-D Čo to ale urobilo s mojou pleťou presne neviem, vtedy som bola rada, že dýcham :-D . Ale čo vám povedať môžem je, že obsahuje harmanček, ktorý sa často využíva na hojenie rán (aj ja som ho kedysi používala na rany, ale viete ako ide doba, používame samé blbosti z lekárnii :-D) Tiež obsahuje spirulinu a šalviu a tableta je vhodná pre normálnu a zmiešanú pleť. 


4 komentáre:

  1. Ty napařovací tabletky jsem měla taky a byla jsem s nimi moc spokojená a určitě si koupím další. A pokud jde o krém, tak Dulica prostě nezklame. Já teď každý den mažu jejich hydratační krém :).
    Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to vážne existuje taká tableta? teraz ked som chorá by sa mi to určite zišlo ale idem si to objednať keby nahodou do buducna , dakujem za super tip :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Naparovacie tablety sú skvelá vec ♥ ja som mala Chillotab a kráse vyčistila pleť :)

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.