piatok 3. februára 2017

Saloos hydrofilný odličovací olej a bio argánový olej

Krásny deň Vám prajem. Dnes prichádzam s recenziou na dva produkty od prírodnej značky saloos, ktoré môžete nájsť na e-shope notino.sk Jeden z týchto produktov je Saloos 100% bio argánový olej lisovaný za studena, ktorý je označovaný aj za elixír mladosti a druhý tiež Saloos argánový hydrofilný odličovací olej


Saloos argánový olej mám už doma veľmi dlho, ale nepoužívam ho pravidelne ani často. Skôr ho využívam, keď moja pleť je suchšia až sa mi robia na lícach šupinky. Vtedy viem, že moja pleť potrebuje hydratáciu a tú jej dodám týmto olejom. Väčšinou ho aplikujem večer pred spaním, aby mohol celú noc účinkovať. Aplikuje sa veľmi jednoducho, keďže má kvapkadlo, ktorým viete použiť potrebné, požadované množstvo. Ja som si pre začiatok vybrala len 20 ml balenie, ale mám ho fakt veľmi dlho a ešte stále v ňom je vyše štvrtina oleja. Samozrejme tento olej sa nemusí používať len na pleť, je vhodný aj na liečbu akné či iných kožných problémov. Tak tiež spomaľuje starnutie a zjemňuje vzniknuté vrásky. Je výborný aj na popáleniny, začervenanie, zabraňuje tvorbe strií a priaznivo pôsobí na tvorbu kolagénu a elastínu. Kľudne ho môžete používať aj v okolí očí, vôbec ich nedráždni. Ja ho rada používam aj na vlasy, raz za čas ho použijem poriadne pred umývaním vlasov, ale na to skôr používam kokosový olej. Tento argánový, keďže mám menšie balenie, používam len buď po umytí, keď sú už vlasy vyschnuté, aby nelietali na všetky strany alebo na končeky po žehlení. Ale ak by ste ho chceli pravidelne využívať na vlasy, napríklad pred umývaním alebo ako zábal, tak by ste si museli zakúpiť väčšie balenie. Je vhodný na všetky typy pleti, obsahuje vysoké množstvo vitamínu E. 


Druhým skvelým produktom je Saloos hydrofilný odličovací olej. Najprv som sa bála, že po ňom budem mať pleť celú mastnú, ale vôbec to tak nebolo a používala som ho veľmi rada a každý deň pri odličovaní pleti. Preto sa mi aj minul veľmi rýchlo, ale zo začiatku som mala problém odhadnúť potrebné množstvo. Aplikovala som ho tak, že som si navlhčila odličovací tampónik a naňho potom odliala trochu oleja a už len odličovala...Odličoval veľmi dobre, nerobila mu problém ani špirála. Je vhodný aj na vodeodolné líčidlá, ktoré tiež zvládol v pohode. Balenie obsahuje 50 ml a stojí len 3,20 €, čo je podľa mňa skvelá cena za to, že je to prírodný produkt, pekne odlíči, obsahuje bio oleje lisované za studena slnečnicový a sezamový, bio argánový olej, zmes éterických olejov ako ruža, levanduľa a lemon tea tree, takže aj príjemne vonia. A tiež obsahuje vitamíny A,E,F a lecitín. Upokojuje začervenanú a vysušenú pleť, je vhodný pre všetky typy pleti a má vysoký obsah antioxidantov. Aj keď to bol môj prvý hydrofilný odličovací olej, ale určite nie posledný a chcem si vyskúšať aj inú viariantu, na výber ich je až z jedenástich. :-)


2 komentáre:

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.