štvrtok 9. marca 2017

Čistenie pleti s Ryor ...

V predošlom článku moje odličovanie som Vám predstavila produkty, ktoré dlho používam na odličovanie. V tomto článku Vám predstavím produkty, ktoré momentálne používam na čistenie pleti, ktoré robím po odlíčení pleti. Ja preferujem na čistenie pleti skôr čistiace mlieka ako gély, vraj gély sú vhodnejšie na mastnejší typ pleti. Keďže tá moja je normálna až zmiešaná, a mastí sa len v T-zóne, tak som si zvolila čistiace mlieko a tonikum určené na tento typ pleti. 


Čistiace mlieko (alebo gél) má schopnosť rozšíriť póry a tým uľahčiť čistiacemu produktu, aby sa dostal do póru a vlastne z neho dostať (vyčistiť) ten bordel, ktorý sa tam za celý deň dostane. Preto ak si pleť nečistíme pravidelne, tak sa póry zanesú a vytvárajú sa vyrážky. Ja na čistenie používam už spomínané pleťové mlieko značky Ryor na normálnu a zmiešanú pleť. Nemá žiadnu výraznejšiu vôňu a pleť mi pekne vyčistí po odlíčení. Pleť nijako nedráždi a je vhodné aj pre citlivú pleť. 


Po čistiacom mlieku ešte pleť dočistím bylinným tonikom Ryor tiež určeným na normálnu a zmiešanú pleť. Úlohou tonika je znovu "uzavrieť" póry po vyčistení. Tiež pleť nedráždi. Používam ho aj ráno, ale už bez použitia mlieka, keďže v noci sa až tak neznečistí, takže to nie je potrebné. Čistiacie mlieko aj tonikum nájdete na e-shope notino.sk

Čo by som ešte rada spomenula sú pekné obaly produktov, teda aspoň mne sa veľmi páčia. Ryor je česká prírodná kozmetika, ktorá od roku 1991 zákazníkom poskytuje mimoriadne kvalitné produkty pre starostlivosť o celé telo. Produkty značky Ryor sú bohaté na prírodne aktívne látky, ktoré pokožke poskytujú všetko, čo potrebuje pre svoj zdravý a krásny vzhľad. V ponuke značky Ryor nájdete produkty pre starostlivosť o pleť, telo, vlasy a dokonca aj prípravky na opaľovanie. Ja by som určite rada ešte vyskúšala nejaký pleťový krém od tejto značky.

Poznáte túto značku Ryor? 
Máte s ňou skúsenosť? 
Ktoré produkty ste vyskúšali alebo by ste chceli vyskúšať? :-) 

6 komentárov:

  1. Odpovede
    1. Ano je fajn, ešte by som rada vyskúšala nejaký krém od tejto značky. :-)

      Odstrániť
  2. Ryor som teda ešte neskušala, ale počula som, že je to dobrá kozmetika. Snád niekedy vyskúšam, ked miniem aktuálne zásoby :)
    Štýl ženy

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.