utorok 6. decembra 2016

Christmas TAG


1. Kedy si sa začala tešiť na Vianoce?
Na Vianoce som sa začala tešiť, keď mi rodičia oznámili, že by chceli prísť k nám na Vianoce. Potom ale po nejakej situácii, ktorá sa vyskytla, som sa na ne úplne prestala tešiť a doteraz netuším, ako Vianoce dopadnú, ale už sme aspoň trochu vyzdobili byt, povešali svetielka, tak už aspoň trochu mi to pripomína Vianoce a práve dnes na Mikuláša, máme všetko vonku pomrznuté a biele, takže aj to pridáva trochu toho vianočného pocitu a radosti.

2. Máš adventný kalendár?
Adventný kalendár nemám, ale určite by ma potešil. :-D ktovie, možno sa Mikuláš omeškal a príde až dnes večer, a ktovie, možno prinesie aj kalendár. :-D 

3. Aké sú tvoje obľúbené vianočné filmy?
Určite Popoluška je moja naj rozprávka. Z filmov sa mi moc páči film Prázdniny, ale pozriem si aj Mrázika či Sám doma alebo aj Kučeravá Sue je fajn.


4. Máš nejaké vtipné vianočné príhody?
Nespomínam si na žiadnu vtipnú vianočnú príhodu. 

5. Aký je tvoj typický Vianočný deň?
No posledné roky je tento deň každý iný. Ešte keď som bola menšia a bývala som s rodičmi a súrodencami, tak sa celý deň chystalo jedlo, koláče, balili darčeky, stavali sme stromček, išli sme večerať, zdá sa mi, že sme aj krájali jablko na polovicu, po večeri sme si išli rozbaliť darčeky a potom sme pozerali vianočné rozprávky, filmy. 

Posledné dvoje Vianoce, ktoré som jedny trávila u priateľa doma s jeho rodičmi, ale aj u mojich rodičov s jednou tetou, tak sme si dávali oblátku s medom, čo sme my predtým nikdy nerobili, tak to bolo pre mňa niečo nové. 

6. Čo večeriate na Vianoce?
Kapustnicu a rybu so šalátom. 

7. Máte nejaké vianočné tradície?
Ani nie, ale myslím, že tie oblátky s medom si prisvojím aj ja. :-D 


8. Aké sú tvoje obľúbené vianočné pesničky?
Ja neviem, ale mne tie vianočné pesničky prídu také depresívne, že sa mi chce plakať. :-D Ale keď ma pochytí vianočná atmoška, tak si vypočujem asi každú vianočnú pieseň. Ale myslím, že tie najznámejšie sú All I want for Christmas is you, Let it snow, asi skôr tie zahraničné. 

9. Aký naj. vianočný darček si dostala?
No pamätám si, keď som dostala bicykel a tiež keď som dostala na vianoce žehličku na vlasy. Vtedy som mala asi 13 či 14 a veľmi som po nej túžila a funguje mi doteraz. :-D  A tiež si spomínam na CD od Rihanny. :-D 

10. Živý alebo umelý stromček?
My sme mávali vždy umelý stromček a budeme ho mať aj teraz. A väčšinou všade, kam idem majú umelé stromčeky. Raz mala sestra doma živý, ale taký obrovský, že zaplnil polovicu obývačky. :-D

3 komentáre:

  1. Krásny TAG, ja som tiež dostala žehličku, z ktorej som sa ako pubertiačka hrozne tešila. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk
    GIVEAWAY

    OdpovedaťOdstrániť
  2. My tiež mávame oblátky, ale nie s medom, ale s cukrovou horúcou vodou :-) Je to potom také jemnejšie :P

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.