sobota 3. decembra 2016

NEW IN NOVEMBER 2016

November bol mesiac, kedy som takmer nič nenakupovala... Aj keď mi pribudla nejaká kozmetika, tak skôr zo spoluprác. Takže kozmetiky až tak veľa nepribudlo, ale nám pribudli skôr maličkosti do domácnosti. :)

Zo spolupráce s notino.sk mi doma pribudol hydrofilný odličovací olej od Saloos, o ktorom bude neskôr recenzia. Tiež som prvý raz vyskúšala vosk do aromalapmy od Yankee Candle, o ktorom som už recenziu písala, a môžete sa tešiť aj na ďalšie. :-) 


Ďalším produktom zo spolupráce s redcherrylashes sú tieto "umelé" mihalnice zo 100% ľudských vlasov. Viac ste si už mohli prečítať v recenzii. Bola to moja prvá skúsenosť a myslím, že to bolo super.


Z drogerie mi pribudli skôr také naozaj potrebné veci, ako žiletky, antiperspirant od Rexony, ktorý je fakt účinný a preto som sa k nemu vrátila a vyskúšala som aj jednu novinku od Garnier a to konkrétne masku na tvár pre suchú a citlivú pleť. Ja mám zmiešanú pleť, ale všimla som si za posledný čas, že sa mi robia v okolí líc suché šupinky, preto som jej chcela dodať trochu hydratácie. Bola celkom fajn, ale dosť ma to chladilo, takže mi bola zima. :-D 


Do bytu nám pribudli skôr veci do kuchyne z Pepca, ako miska, ktorá sa mi hodí napríklad na pečenie muffinov, habarku, pretože sa nám rozpadla a umelá nie je taká dobrá a ešte sme našli takéto krásne podpivníky s nápisom.  Aj keď doma máme už dva druhy podpivníkov z Pepca, ale tieto nás zaujali a tak sme si ich vzali. :-) A potom ešte neskôr sme boli kúpiť obedár pre priateĺa, pretože ako teraz nechodím do práce, tak sme sa rozhodli, že miesto toho, že bude chodiť na obedy do reštiky, tak za tú sumu, ktorú by minul tam za týždeň sa snažíme nakúpiť potraviny na celý týždeň a z toho uvariť pre oboch, aj mňa aj pre neho. Zatiaľ sa nám to darí, a možno takto aj ušetríme. 


Boli sme sa popozerať aj v Jysku, pretože som hľadala jednu vec alebo stojan (neviem ako to nazvať) do záchoda, aby som vedela pekne poukladať všetko spolu niekde na jednu kopu. Ale nič také sme nenašli, za to som tam objavila tento umelý kaktus, ktorý sa mi bude hodiť na fotenie na blog. :-D Ale mne sa to celkovo páči aj ako doplnok, takže som z neho nadšená. Vás tiež vie potešiť takáto maličkosť? Aspoň viem, že nezdochne ako naše kaktusy. :-D 


A nakoniec som ešte v Kik objavila tento vreckový ohrievač rúk. Už v minulosti, ešte ako dieťa sme takéto niečo doma mali, ale doteraz som to nikde v obchodoch nevidela alebo aspoň som si nevšimla, že by to niekde predávali. A keď sme sa boli len tak pozrieť v Kik, tak som to tam objavila. Mali všelijaké zimné, vianočné potlače na nich, štvorlístok, srdiečka, nevedela som si ani vybrať. Nakoniec som si vzala tento úplne jednoduchý s vločkami. 


1 komentár:

  1. Tú Garnier masku som už skúšala, ale v zelenom na extra hydratáciu a osvieženie. Nebola zlá, ale od Garnier som čakala trochu viac.

    AN Beauty Blog

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.