štvrtok 8. decembra 2016

Vianočný notino Wishlist

Darčeky, darčeky, darčeky.... momentálne je toto slovo často používané vďaka prichádzajúcim vianočným sviatkom a každý proste rieši darčeky pre svojich blízkych. Samozrejme Vianoce nie sú len o darčekoch, ale tiež k nim proste patria. Tak som sa rozhodla dnes pridať tento článok s darčekmi, ktoré by potešili mňa. Nie som veľmi náročná a poteší ma každá maličkosť, no zostavila som si wishlist najmä s produktami, ktoré sa dajú zakúpiť na e-shope notino.sk 



Ako prvou začnem parfémovou vodou pre ženy Meow od Katy Perry. Vzorku som si už objednala pri jednom nákupe, aby som sa presvedčila, či mi bude voňať. Vlastne som si objednala dve, túto Meow a Purr, ktorá ma taký istý flakón, ale vo fialovej farbe. Fabrou sa mi páči viac fialová, ale vôňa mi sadne lepšie Meow, pretože je sladšia, čo ja mám veľmi rada a tiež sa mi zdá, že má lepšiu výdrž a intenzitu vône. 


Zloženie parfému:
Hlava - mandarínka, hruška, jazmín, gardénia

Srdce - konvalinka, zimolez, kvet pomarančovníka
Základ - jantár, pižmo, vanilka, santalové drevo



Ako druhé tu mám veľmi vychvaľované a obľúbené mono tiene E-style. A sama môžem uznať, že sú to fakt skvelé tiene, neprášia, majú úžasnú pigmentáciu, krásne farby a celkovo mám tiene od E-style rada. Mám od tejto značky doma dve paletky a zatiaľ jeden takýto mono tieň v odtieni 05 champagne, ale chcela by som túto mini zbierku rozšíriť aj o ďalšie tiene a to 03 Pirrouette a 06 Daisy. 

Ďalšou zložkou v mojom wishliste je táto Makeup Revolution Pro Looks Big Love paleta očných tieňov. Jednu paletku od tejto značky doma tiež mám, je celkom dobrá, ale myslím si, že paletky a tiene od E-style sú rozhodne lepšie a kvalitnejšie. Ale na tejto paletke sa mi páči tá zostava farieb. Je neskutočná a verím, že by nesklamala ani pigmentáciou. 




Posledným vyhliadnutým produktom je Matrix Biolage Exquisite vyživujúci olej pre všetky typy vlasov. Rozhodovala som sa najprv medzi týmto vyživujúcim olejom a posilňujúcim olejom pre jemné vlasy, ale počet pozitívnych recenií ma presvedčil, že by som radšej vyskúšala tento vyživujúci pre všetky typy vlasov. Verím, že bude dobrým pomocníkom. Viem, že s ním má skúsenosť aj moja "švagrina", ale aj odkedy som bola u kaderníčky a pri žehlení použila jeden super voňavý sprej na vlasy, tak som vedela, že musím niečo od Matrixu vyskúšať a myslím, že tento olej je dobrá voľba. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.