streda 9. novembra 2016

NEW IN | October

Ahojte. Vítam Vás pri prvom new in článku na tomto blogu. Za posledný mesiac sa toho u mňa nakopilo zasa celkom dosť, aj napriek tomu, že už to s mojimi financiami nie je vôbec ružové. Ale pribudli mi najmä novinky zo spoluprác, dokonca nejaké nové spolupráce, takže sa veľmi teším a preto sa môžete aj vy tešiť na ďalšie nové recenzie. 

Začnem teda produktami, ktoré mám zo spoluprác. Určite ste si všimli, že veľa rencezii, ktoré píšem, sú na produkty z e-shopu notino.sk. Pribudlo mi toho naozaj dosť, ale tiež som niekoľko produktov pokúpila už aj ako darčeky na Vianoce či priateľove blížacie sa meniny. Ale čo teda pribudlo mne v kozmetike? 


Ziaja sprchové gély a očný krém. V jednom článku som už spomínala, že som si chcela objednať od Ziaji krém na tmavé kruhy pod očami, ale bohužiaľ ho práve vypredali, tak som si do košíka hodila tento rozjasňujúci. Sprchové gély som už dávnejšie chcela vyskúšať a konečne sa teda ku mne nejaké dostali. Samozrejme nie všetky sú moje, pretože ja mám sprcháčov doma fakt dosť, takže väčšina z nich budú ako darčeky na Vianoce. Jeden z nich si nechám, ale ešte si stále neviem vybrať, že ktorý. Voňajú krásne všetky tri. Viac sa o nich dozviete v samotnej recenzii. 


Ďalšie produkty zo spomínaného e-shopu sú Dermacol masky na oči, po ktorých som už tiež dlho pokukovala. O riasenke Maybelline ste si už mohli prečítať v minulom článku a ešte mi pribudli aj odličovacie tampóny. :) 


Tieto Yankee Candle som už tiež dlho chcela vyskúšať a sú tak isto skvelé. Tiež sa o nich dozviete neskôr v nejakom inom článku. :-) 


Krémovú kontúrovaciu paletku Make Up Revolution ste už tiež mohli na blogu vidieť. Ak nie, tak si určite prečítajte recenziu. :-) 


Pred viac ako tromi týždňami mi domov prišli na testovanie produkty od Milvy, konkrétne avokádový šampón, chinínová maska na vlasy a vodička do vlasov do ženšeňom. V balíku som mala aj pár vzoriek iných šampńov. Dva šampony (chinínový a žihľavový) a chinínovú vodičku som objednala aj priateľovi, tak uvidíme, čo to spraví. Určite bude recenzia. 


Na konci mesiaca ma oslovili z e-shopu parfumylacno.sk, či by som nemala záujem otestovať  z ich stránky nejaký parfém. Viac neprezradím, o pár dní bude recenzia. :-) 


A prechádzam na produkty, ktoré som si nakúpila v drogerii a na aliexpresse. :) Začnem tým aliexpressom. Objednala som si štetce. Samozrejme, sú to clekom lacné štetce, ale môžem povedať, že sú fakt dobré. Chcela som k nim napísať viac, ale veľmi som sa rozpísala, tak som to zmazala a asi urobím samotný článok aj na tieto štetce. :-D 


Catrice korektor je nenahraditeľným produktom v mojej kozmetike. Je najlepší, ale bohužiaľ takmer vždy vypredaný. Fakt, v drogerii som ho kúpila asi len raz, pretože inak je vždy vypredaný. Naposledy som tam našla túto dvojku, aj keď ja makeupy nepoužívam a samozrejme keďže sa preávali spolu, tak aj cena bola vyššia, ale nakoniec som išla na istotu a kúpila som si radšej túto dvojku, ako vyskúšala nejaký nový korektor. Lebo nájsť lepší alebo aspoň taký ako je tento je dosť ťažké. 

O Balea perlách do kúpeľa som písala recenziu, ktorú si môžete prečítať. Boli skvelé, voňavé, bolo to niečo nové, a ja rada skúšam do kúpeľa takéto somarinky. 


A nakoniec produkty, ktoré som si kúpila, ale využívam ich najmenej. Expressný regenračný balzam som použila asi len dvakrát. Kúpila som ho najmä kvôli tomu, že sľubuje ľahšie rozčesávanie, ale odkedy som začala používať Milvu, tak sa snažím využívať len tie produkty, aby som videla či sa objaví nejaký výsledok. A druhý produkt got2be som si kúpila na prípady, keď si idem vysušiť vlasy fénom alebo trochu prežehliť žehličkou na vlasy, čo sa ale veľmi často tiež nestáva, pretože si vlasy nechávam takmer vždy uschnúť samé a žehličke sa snažím čo najviac vyhýbať, pretože niekedy v období mojich 15-16 rokov som si ich žehlila asi každý druhý deň a potom boli totálne zničené, takže teraz mi je ich ľúto kaziť. :-D Ale tak samozrejme, stane sa, že mi vlasy stoja všelijako alebo ak niekam idem a chcem vyzerať ako človek, tak využijem žehličku a preto som si zaobstarala tento sprej na ochranu. Dúfam, že sa mi za tú starostlivosť raz poďakujú. :-D 




6 komentárov:

  1. Krásne si nakúpila, už musím začať nakupovať aj ja :D Tie štetce sú úžasné! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ziaja ma skvele veci a ten Catrice korektor je aj u nás stále vypredaný. :/
    Inak vecičky si si nakúpila báječné, štetce sú krásne. ;)

    www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Got2be mam aj ja, ale tiez ho pouzivam len raz za cas, stetce su super mam tiez podobne a celkovo je to velmi pekny clanok :)

    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Korektor od Catrice miluji! Jinak suer novinky už se těším na recenzi produktů Milva.
    Můj blog: Beauty by K. + a na blogu probíhá soutěž!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Opět jsem si připomněla, že kosmetiku Ziaja chci vyzkoušet už několik let a stále jsem se k tomu nedostala :D.

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.