streda 2. novembra 2016

RECENZIA | Tuhý čučoriedkový sprcháč s lufou

Stretli ste sa už niekedy s tuhým sprcháčom? Alebo ešte lepšie - s tuhým sprcháčom s lufou? Viete vôbec, čo je to lufa? Ja som to netušila dovtedy, kým mi neprišiel balík s tuhým sprcháčom a dokonca aj takýmto milým odkazom a mydielkom.


Prírodná lufa je zaliata v mydle a preto pôsobí na pokožku aj ako peeling či jemná masáž. Ak si lufu neviete predstaviť alebo ste ju ešte nevideli, tak môžete vidieť na fotkách alebo si napríklad predstavte tú čistiacu hubku, ktorá ak je suchá je tvrdá a po namočení vo vode zmäkne. Presne tak isto funguje aj lufa. 

Pri sprchovaní je to veľmi príjemný pocit, keď vás tak jemne škrabká spomínaná lufa. Najideálnejšie je, ak máte niekoho, s kým si vychutnáte kúpeľ a popri tom vám urobí aj masáž chrbátika. Je to príjemný relax. Lufa pokožku prekrví, oživí, zbaví nečistôt a odumretých buniek. Po použití tohto tuhého sprcháča máte pokožku hladkú na dotyk. 


Obsahuje glycerín, ktorý má odmasťovaciu schopnosť, preto je vhodnejší pre mastnejšiu pokožku. Tuhý sprcháč dokonca pomáha pri liečbe akné a potláča vznik celulitídy. 

A to ešte nevravím o vôni, ktorá je tak úžasná, sladká, ovocná... proste čučoriedková. Mne úplne pripomína svojou vôňou sirup. :) 

Na e-shope stibio.sk môžete nájsť aj ďalšie varianty tuhých sprcháčov, napríklad tmavé hrozno, levanduľa, biely čaj, morská riasa alebo good morning sunshine s citrusovou kvetinovou vôňou. 

Ich výrobky nie sú testované na zvieratách a nakupujú len od dodávateľov, ktorí tiež netestujú na zvieratách. Výrobky  obsahujú prírodné zložky. 


8 komentárov:

  1. o takomto produkte čítam prvýkrát :) ale je to skvelý nápad :) veľmi ma to zaujalo :)
    MakeUpByVeo

    OdpovedaťOdstrániť
  2. tieto vecicky vyzeraju stale lepsie a lepsie. az sa cudujem, co vsetko dokazu ludia vymysliet, aby si to druhi kupovali :D tusim si pomaly zacnem spisovat zoznam na Vianoce z tychto super produktov.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo, ja som najprv ani nevedela, čo vlastne mi domov príde. Myslela som si, že to bude nejaké tuhé mydielko... a potom pozerám, že to tam je. :-D Ale keď som ho vyskúšala, tak celkom fajn, fakt je to ako peeling. :-D

      Odstrániť
  3. Vyzerá to krásne ♥ Viem si predstaviť, ako úžasne to vonia ʕ•́ᴥ•̀ʔっ

    * Jesenná giveaway *
    * Kawaiibox giveaway *

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Musím vyzkoušet! vypadá nádherne, bohužel nikdy jsem o něm neslyšela :)

    MagicBeautyLife

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.