sobota 29. októbra 2016

Autumn Outfit #1

Ahoj! Dnes som využila slnečné počasie a vďaka tomu Vás vítam s netradičným článkom a tým je outfitový post. Najprv som váhala, či vôbec niečo takéto na blog pridať, ale povedala som si, že to aspoň skúsim. Aj kvôli tomu, že veľmi nechcem ukazovať ako vyzerám alebo kto som. Preto som aj väčšinu fotiek upravila tak, aby mi nebolo vidieť tvár. :-D Hoci na jednej je, ale tak nevadí už... 



Keďže sa nám vonku ochladilo, potrebovala som do šatníka aj nejaké tričko s dlhým rukávom. Našla som ale tento rolák, a v tom istom obchode aj teplú vestu, ktorú som tam nemohla nechať. Po podobnom roláku sa ešte určite niekde popozerám. Chcela som si vtedy vziať ešte jeden, v inej farbe, ale chcela som trochu šetriť, tak som si vystačila s týmito dvomi kúskami, ktoré viem spolu aj kombinovať.


K nim som zvolila obyčajné čierne legíny a čierne čižmy na opätku, ktoré sa mi hodia snáď ku všetkému a preto ich nosím veľmi rada. Legíny sú taká klasika, a dúfam, že sa teraz nestrhnú pod článkom komentáre, že legíny sa nenosia namiesto nohavíc. :-D chápem názor ostatných, ale mne sa tiež veľa vecí nepáči a nestarám sa. :-D Ja ich vždy  nosím takto, a doteraz s tým nikto nemal problém. Samozrejme dávam pozor na to, aby mi nič nebolo vidieť zo žiadnej strany. Väčšinou ale legíny nosím v lete a cez takéto chladnejšie počasie volím čierne nohavice, ktoré sa ale momentálne perú. :-D


Aj keď bolo dnes slnečné počasie, ale sem tam zafúkal silnejší vietor, vzala som si so sebou elegantný kabát, ktorý som vždy chcela vlastniť a minulý rok sa mi toto prianie splnilo. Nosím ho strašne rada, ale na veľkú zimu až taký vhodný nie je. Vtedy volím radšej teplejšie bundy. Slnečné okuliare nikdy nenosím, pretože mám dioptrické okuliare a bez nich bohužiaľ nevidím, ale takto to vyzerá lepšie a aspoň mi nesvietilo slnko do očí :-D


Nakoniec ešte nesmie chýbať nejaký ten doplnok. Keď sa objavili tieto "reťaze", tak som si pomyslela, ako to niekto môže nosiť. :-D Ale postupne sa mi to začalo celkom páčiť a keď som v obchode našla tento strieborný náhrdelník v zľave len za 1 euro, - no nekup to. :-D  Nikdy som nenosila takéto výrazné doplnky, maximálne nejakú retiazku s príveskom, ale sem tam chcem aj ja vyskúšať niečo iné, nové, výraznejšie. :-)

Rolák - GATE
Vesta - GATE
Legíny - New Yorker
Topánky - CCC
Náhrdelník - New Yorker
Slnečné okuliare - Wayfarer.sk

Tak ako? Páčil sa Vám tento článok? Dúfam, že áno a budem rada, ak mi necháte komentár, či by ste niekedy privítali aj ďalšie outfity. 

Majte sa krásne. :-) 

8 komentárov:

  1. Dej mi Tvou postavu, děkuji. :D
    Krásný článek. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi pekne si tieto kúsky skombinovala(aj kombinácia farieb je super), ja veľmi nie som priaznivec rolákov, radšej si dám šatku, asi som ešte nenašla rolák, ktorý by mi vyhovoval a nevadil mi :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem :) nuž, ja chodím vždy v takýchto tmavých farbách, tak si to viem skombinovať. :-D ja som doteraz tiež žiadny rolák nemala, iba tento, zatiaľ som ho mala iba raz, ale celkom pohodlný je. :)

      Odstrániť
  3. velmi super outfit. milujem teraz taku tmavocervenu <3 a tiez som si nedavno musela nakupit zasobu rolakov a dlhorukavovych triciek a samozrejme aj nejake tie svetriky :D to je na jesen a zimu must have.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Najviac sa mi páči svetrík, má prekrásnu farbu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc hezký outfit :) ta vesta je super!

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.