piatok 28. októbra 2016

WISHLIST #1 | Notino.sk

Prajem pekný deň. Dnes tu mám pre Vás článok, známy ako wishlist. Na tomto blogu je to prvý wishlist a všetky produkty, o ktorých článok bude, nájdete na e-shope notino.sk

Začnem teda tým najlepším a to je parfumová voda Bruno Banani Dangerous Woman. Jednu od Bruno Banani už doma mám a je skvelá, ale aj vtedy, keď som si ju objednávala, rozhodovala som sa medzi dvomi vôňami. Vybrala som si druhú, ale nedávno som v drogérii pričuchla práve k tejto vôni a prišla mi ešte lepšia, takže najbližšie si zaobstarám práve túto vôňu. Jej zloženie je: hlava - čierne ríbezle, Srdce - kvetinové tóny, kokos a základ je heliotrop s vanilkou. No povedzte, už len podľa toho zloženia musí krásne voňať. 



Ako druhý tu mám očný gél na tmavé kruhy pod očami od značky Ziaja Med. Tento gél som chcela vyskúšať hneď som ako ho našla, ale bohužiaľ, práve keď som si išla objednávať nejaké produkty, tak bol vypredaný. Vybrala som si teda iný, ktorý je rozjasňujúci, ale tento na tmavé kruhy proste musím mať doma. Kruhy ma trápia snáď od malička, tak dúfam, že mi aspoň trochu pomôže tento gél. 



Ďalším produktom je kokosový sprchový gél od značky Naturalium. S touto značkou som sa ešte nestretla a veľmi by som ju chcela vyskúšať. Rozhodujem sa ešte medzi vôňou malina alebo kokos, ale na zimné obdobie by som asi radšej vyskúšala kokosovú vôňu. Na výber ale máte z vôní mango, broskyňa, malina, hruška a žltý melón. Táto značka neobsahuje parabény, farbivá, ftaláty ani iné škodlivé látky. 


Na koniec tu mám odličovací olej od Saloos. Pomaly ale isto domíňam svoj terajší dvojfázový odličovač a preto potrebujem nejaký nový. Keďže značka Saloos predáva prírodné produkty, je to o to lepší ale i ťažší výber. Najprv som bola rozhodnutá vyskúšať olej granátové jablko, ale keď som si prečítala popisy všetkých olejov, tak som zistila, že nebude ten najvhodnejší pre moju pleť. A tak som hľadala iný a rozhodujem sa medzi Lemon tea Tree alebo Argan Revital. 


Lemon Tea Tree má citrusovú vôňu, čistí, dezinfikuje, je vhodný pre mladú pleť. Má antibakteriálne a antiseptické účinky a navracia pleti vitalitu. Obsahuje vitamíny A,E,F. Jediný problém je, že je síce vhodný na problematickú a mastnú pleť, čo ja ale až tak nemám, takže aj preto nie som ešte 100% rozhodnutá pre tento olej.

Argan Revital pokožku zvláčňuje a omladzuje. Obsahuje vitamíny A,E,F a lecitín. Dôkladne čistí a ostraňuje makeup. Priaznivo pôsobí na tvorbu kolagénu a elastínu. Upokojuje začervenanú pleť a preto sa mi zdá byť aj lepší pre moju pleť. Tiež mám doma jeden arganový olej, ktorý sem tam používam na noc a myslím, že mi robí dobre. Takže si myslím, že tento by bol vhodnejší. 

2 komentáre:

  1. Tá voňavka vyzerá fajn, síce neviem, čo je heliotrop (:D), ale kokos a vanilka sa mi páčia (aj keď tie vône mám skôr radšej pri sprchových géloch a krémoch). Čo sa týka voňaviek, ja skôr preferujem také sviežejšie, citrusové a drevité. Akurát dnes som si zhodou náhod kúpila jednu s cédrovým a santalovým drevom, už dávnejšie som sa do nej zaľúbila <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám doma kokosový tělový sprej od Naturalium a hrozně ho miluju!! Vůně kokosu je prostě nejlepší ♥

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.