utorok 18. októbra 2016

Bruno Banani Pure Woman & Dove go fresh

Ako každá žena aj ja sa snažím o to, aby som čo najpríjemnejšie voňala. Určite ste sa aj vy už neraz stretli s tým, že sa do vašej blízkosti dostal človek, ktorý nevoňal zrovna po kvetinkách. A keďže to nie je nič príjemné, samozrejme sa snažíme vyhnúť tomu, aby takýto pach nebol cítiť práve z nás. Čo si ale myslím, že pri správnej a normálnej každodennej hygiene by sa nemalo stať. Ale tomu, aby z nás bolo cítiť čistotu, vôňu nám môže dopomôcť strašne veľa prípravkov. V dnešnej dobe je toho toľko, že si ani nevieme vybrať. Ja Vám dnes ale ukážem produkty, ktoré pomáhajú mne proti nepríjemným pachom aj poteniu.


Ako prvý tu mám veľmi známy krémový antiperspirant Dove s vôňou granátového jablka a citrónovej verbeny. Doteraz som používala Rexonu Maximum protection, ale po dlhšom čase som chcela zmenu, pretože neviem ako Vám, ale mne tieto krémové antiperspiranty vydržia fakt dlho a pritom majú viditeľné účinky. 


V drogérii tento antiperspirant objavíte zabalený v krabičke. Na nej sa nachádzajú všetky potrebné informácie, ktoré Vás zaujímajú. Tento antiperspirant je 2x krát účinnejší a sľubuje ochranu pred potením a tento sľub veru plní do poslednej bodky. Pritom aj krásne vonia a je šetrný k pokožke, pretože obsahuje jednu štvrtinu hydratačného krému. Ako vidíte na fotke, na vrchnej časti má malé dierky, cez ktoré si vytlačíte potrebné množstvo. Odkedy som vyskúšala tento antiperspirant, či už Dove alebo Rexonu, odvtedy ich veľmi často používam. Občas samozrejme zatúžim po nejakej zmene, tak ako pred pár dňami a zakúpim si napríklad obyčajný antiperspirant v spreji. 


A tak mi doma pribudol po dlhom čase antiperspirant v spreji Dove. Trochu mi trvalo, kým som sa rozhodla pre tú správnu vôňu, ale znova vyhrala vôňa granátového jablka, pretože je príjemná, trochu sladšia a celkom výrazná. V podstate spĺňa to isté ako krémový antiperspiranť, Zabraňuje poteniu, pekne vonia, neobsahuje alkohol. 


A ako tretí tu mám najvoňavejší produkt a tým je toaletná voda Bruno Banani Pure Woman. Ja mám 40 ml balenie, mám ho už doma síce dlhšie, ale nepoužívam ho tak často, keďže mám doma ešte jedného miláčika a tým je Lanvin Marry me, ktorého som dostala od priateľa. No ale ak chcem znova nejakú zmenu, tak siahnem po tejto vôňi. Tiež je krásna, ženská a aj výdrž má celkom dobrú. Páči sa mi aj jej flakón, je dlhší, má zaujímavý tvar, jediné čo mi trochu vadí, že vrchnák sa dosť ľahko dáva dole a niekedy sa oddelí aj sám, to je nevýhoda ak ho mám práve v kabelke. 

Jeho zloženie: Hlava obsahuje mandarínku, čierne ríbezle, fréziu.... mňam, samé sladké fajnoty. Srdce - pivonka, mango, cyklámen. Základ - vanilka, ambra. No povedzte, nie je to lákavé zloženie? Mňa zaujalo natoľko, že som si ho proste musela objednať na notino.sk 



4 komentáre:

  1. zbožňuji Davko, takže za mě věřím, že toto voní skvěle, mám ráda jejich produkty, ať už mýdla, mléka či deodoranty :-)! Krásný blog :-)!

    voguetheresa.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  2. V létě bych tím polívala lidi v MHD :D

    Piosek

    OdpovedaťOdstrániť
  3. miluji bruno banani je to moje nejoblíbenější ta světle růžová ♥♥♥

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.