piatok 11. novembra 2016

DIY | Autumn wreath


Ahoj! Jeseň máme v plnom prúde a jedného dňa som sa len tak pustila do vyrábania jesenného venca. Bol to fakt taký rýchly nápad, ktorý som hneď chcela zrealizovať, ale nemala som doma polystyrénový kruh. Potom mi ale napadlo, že máme doma dosť veľa novín, že by som teda z nich vyrobila kruh. Aj keď chudáčik, je taký trošku nemotorný, ale tie dekorácie to i tak zakryli. 

Čo všetko som použila: 
- noviny,
- farebnú látku (je to ako niečo medzi látkou a krepovým papierom, vzala som to z kytice, ktorú som mala z narodenín a už zvädla, tak som využila, čo sa dalo :-D )
- umelé dekorácie (aké len doma nájdete, alebo si zakúpite) 
- orechy alebo gaštany (ja som chcela použiť oboje, ale nakoniec sa mi tam orechy nepáčili)
- stužka alebo nejaká šnúrka, na ktorú veniec zavesíte
- lepidlo


Začala som teda novinami. Snažila som sa ich nejako postláčať, pokrútiť do tvaru venca. Sem tam som medzi noviny dala aj lepidlo, aby to poriadne držalo. 


Keď som už mala "veniec" ako tak zlepený a vytvarovaný, omotala som okolo neho tú tmavočervenú látku. Tiež som ju prilepila a keď bol veniec ako tak hotový, tak som začala lepiť dekorácie. 


Prilepila som najprv najväčší a najvýraznejší bod a to umelý kvet. Potom som sa snažila doplniť všetko ostatné, tak aby to nebolo moc preplácané, takže zo všetkého, čo som mala v pláne použiť, som využila menej ako polovicu. Pár listov, gaštanov a podobne. Veď vidíte sami. Nakoniec som už len priviazala silon a zavesila v chodbe na klinec. 



6 komentárov:

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.