streda 16. novembra 2016

Ziaja očný krém a krémové sprchové gély




Jemný, neparfumovaný krém s bohatým komplexom aktívnych zložiek.  Je vhodný na každodenné použitie v okolí očí v každom veku. Redukuje tmavé kruhy pod očami. Hydratuje, tonizuje a jemne napína epidermis, čo je najvrchnejšia vrstva kože. Vyživuje a spevňuje pokožku. Vyhladzuje jemné vrásky. Môžu ho používať nositelia kontaktných šošoviek. Je dermatologicky a oftalmologicky testovaný.


Či redukuje tmavé kruhy pod očami, tým si nie som istá, ale určite krásne rozjasní okolie očí, takže vyzerá krajšie a živšie. Ja som s ním celkom spokojná a používam ho takmer každý deň, vždy pred líčením. Určite si chcem ale zaobstarať aj krém proti tmavých kruhom pod očami. Píšu, že je neparfumovaný, ale ja z krému cítim trochu takú zvláštnu jemnú vôňu, ako nejaký detský krém na zadoček. :-D Ale detské krémiky väčšinou voňajú príjemne, takže mne to nevadí. 



Ziaja krémové sprchové gély 

Mám doma momentálne tri dámske a jeden mužský sprchový gél. Samozrejme nie všetky sú moje, ale bolo ťažké si vybrať medzi nimi. Teda medzi dámskymi.

Kakaový sprchový gél vonia veľmi sladko, pripomína mi trochu Dermacol sprchový gél írsku kávu. Obsahuje jemné umývacie zložky rastlinného pôvodu. Jemne premasťuje a výrazne zjemňuje pokožku. Účinne ochraňuje pokožku. Intenzívne hydratuje a pôsobí upokojujúco na pokožku, nevysušuje ju a nespôsobuje podráždenia. Nenarúša prirodzené pH a ochrannú vrstvu pokožky. 


Kokosový sprchový gél vonia tiež dosť sladko, preto som sa nakoniec rozhodla, že si nechám sprchový gél s argánovým olejom. Kokosový gél obsahuje provitamín B5 a lipidy z kokosového orecha. 


Vyživujúci sprchový gél s argánovým olejom som si vybrala kvôli jeho jemnejšej a sviežejšej vôni, ktorá hneď tak neudrie do nosa ako predchádzajúce dva gély. Obsahuje vyživujúce substancie, je jemný pre pokožku a nedráždi ju. 


Všetky tieto dámske sprchové gély majú obsah 500 ml, čo je celkom dosť a za cenu okolo 3.50 sa oplatia. 


Na záver tu mám aj niečo pre pánov, čo možno zaujme baby, ktoré majú svojich milovaných. Hydratačný sprchový gél, ktorý obsahuje upokojujúci alantoín a posilňujúci vitamínový komplex. Pekne, sviežo vonia. Škoda len, že pre pánov je na výber iba sprcháč s obsahom 300 ml a preto aj jeho cena je o niečo nižšia. Všetky sprchové gély, ale aj veľa iných produktov od značky Ziaja nájdete na e-shope notino.sk 


2 komentáre:

  1. Ty sprcháče vypadají skvěle!
    Můj blog: Beauty by K.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O té značce jsem ještě neslyšela, ale nevypadá špatně :) pěkný článek :)

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.