nedeľa 20. novembra 2016

Yankee Candle - votívne sviečky a vosk do aromalapmy


Krásnu nedeľu prajem. 
Dnes som si pre Vás pripravila recenziu na votívne sviečky a jeden vosk do aromalapmy. 

Keďže yankee candle sú tak známe a všade sa o nich píše, tak aj ja som ich už chcela vyskúšať a zistiť, či sú naozaj tak úžasné, ako sa o nich všade píše. Tak som si objednala z e-shopu notino.sk dve votívne sviečky. Výber bol dosť ťažký, pretože ich je na výber až až. Nakoniec som sa rozhodla pre Cranberry Pear (brusnice a hruška),  čiže to bola veľmi príjemná ovocnejšia vôňa a druhú som zvolila Mandarin Cranberry (mandarinka a brusnice), ktorá mala tiež podobnú vôňu, ale zdala mi trochu slabšia. Najprv som si ale myslela, že mandarinka a hruška bude voňať o čosi silnejšie, pretože ju bolo dobre cítiť už aj zabalenú v obale, ale nakoniec pri horení bolo cítiť lepšie brusnice a mandarinku. Doba horenia týchto votívnych sviečok by mala byť 15 hodín. 



Ja som to samozrejme nesledovala, ale vydržali mi asi 3-4 dni, no mala som ich zapálené dosť dlho počas dňa. Väčšinou od poobedia do večera, keď už bol priateľ doma a vždy máme večer zapálenú nejakú sviečku, keď spolu trávime čas najmä v obývačke. Obe sviečky prevoňali celú miestnosť, ako som spomínala, hruška a brusnica o niečo viac, ale ani mandarinka a brusnica nebola zlá. So sviečkami som bola spokojná, ale keď som vyskúšala vosk do aromalampy, tak som zistila, že asi dám nabudúce prednosť radšej vosku ako sviečke. Ani neviem prečo som si vybrala práve vosk do aromalampy. 

Keď som si doma rozbalila balíček, tak som ho najprv chcela darovať kamoške na narodky. Ale keď som k nemu privoňala, och, to bola vôňa. Ja sa Vám priznám, ja som nevedela, čo to je aromalampa, takže som si myslela, že ten vosk ani nevyužijem. Pritom aromalampy máme doma aj tri, ale doteraz som vždy používala len tie vonné oleje a nevedela som, že tieto vosky sú práve na to. :-D ale tak super, dobre vedieť, odteraz ho budem aspoň vždy používať. Inak, aby ste vedeli, o akej vôni tu básnim, tak je to Angel´s Wings a je to pre mňa zatiaľ tá najúžasnejšia vôňa. Na prvý raz myslím, že som vybrala dobre. A rozmýšľam, že si čosi naštudujem o aromaterapii. Lebo táto vôňa robí zázraky. Cítim sa pri nej taká uvoľnená, hneď mi zlepší náladu, akoby ma ukľudňovala. Rozmýšľam ku čomu by som ju prirovnala, ale fakt mi nič nepríde na um. Je to taká jemná, sladšia vôňa, ale pritom rozvonia krásne celú miestnosť. Najprv som si myslela, že ju rozlomím na dve časti a po prvom použití vyhodím a dám znovu druhú časť, ale ona v pohode vonia aj keď ju zapálim viac krát. Neviem či to tak má byť, ale ak áno, tak super. A ak aj nie, tak aj tak super. :-D Určite si ešte nejakú kúpim, som zvedavá, či aj iné budú voňať tak dobre alebo som len mala šťastie a na prvý šup si vybrala takúto skvelú vôňu.

Ak poznáte nejakú dobrú, intenzívnejšiu vôňu, pokojne mi napíšte do komentára.

PS: Bohužiaľ som vosk do aromalampy zabudla odfitiť. :-D 

2 komentáre:

  1. Odporúčam ti jednoznačne PartyLite neskutočne krásne voňajú aj vosky aj sviečky tiez prevonaju pomaly pol domu :)

    OdpovedaťOdstrániť

Poznámka: Komentár môže zverejniť iba člen tohto blogu.